Producten

Retourneren

Is een artikel niet naar wens, heb je een klacht of misschien een beschadigd product ontvangen? Je hebt het recht om een artikel retour te brengen of te sturen.

Ruilen
Binnen 8 dagen na ontvangst kun je je bestelling kosteloos retour brengen in ons filiaal in Enschede of Winterswijk. Tezamen met het originele aankoopbewijs (pakbon) kunnen onze showroommedewerkers deze artikelen in behandeling nemen.

Retour sturen
Binnen 8 dagen na ontvangst dien je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0543 – 513 365, op werkdagen van 8.00 tot 17.00. Van de klantenservice ontvang je vervolgens (mits de aanvraag aan de voorwaarden voldoet) de instructie hoe de zending retour te sturen.

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren?
Bij het retour nemen van de bestelling zijn de verzendkosten die betaald zijn, gelijk aan de kosten voor retourzending. Je ontvangt daarom binnen 10 dagen het (online) aankoopbedrag van jouw bestelling terug, exclusief de verzendkosten. Wanneer de geleverde artikelen bij ontvangst gebreken vertonen, zullen we deze uiteraard kosteloos retour halen of kosteloos omruilen. Mocht je verder nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan contact op met onze klantenservice.


Op geleverde artikelen gelden de Algemene voorwaarden.